تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

♥ طراحی کارت ویزیت رایگان !!!! هدیه ما به شما با هر 25 هزار تومان خرید از سایت ♥ ........................................................ ♥ دانلود محصولات کمیاب و کم‌نظیر در "پاپلی" با تخفیف‌های ویژه و نیز محصولات رایگان در ایام ویژه ! منتظر جشنواره‌های پاپلی باشید...


دسته بندی سایت


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 93938

خواجه تاجدار (جلد 1)


خواجه تاجدار (جلد 1)

خواجه تاجدار رُمانی تاریخی است نوشته ژان گور فرانسوی که ذبیح‌الله منصوری آن را به پارسی برگردانده‌است. اینکتاب به رخدادهای تاریخی ایران از هنگام مرگ نادرشاه افشار تا پایان زندگی آقامحمدخان قاجار به دیدی داستان‌گونه می‌پردازد.

 

گرچه چهره‌های این کتاب همگی تاریخی‌اند ولی همه رخدادهای این کتاب بر پایه راستینگی‌های تاریخی نیست. قهرمان این کتاب آغامحمدخان قاجار است و نویسنده کوشیده‌است که خونریزی‌ها و ددمنشی‌هایی را که او و پیروان و یارانش انجام داده بودند را توجیه کند.

 

این کتاب به رخدادهای تاریخی ایران از هنگام مرگ نادرشاه افشار تا پایان زندگی آقامحمدخان قاجار به دیدی داستان‌گونه می‌پردازد. گرچه چهره‌های این کتاب همگی تاریخی‌اند ولی همه رخدادهای این کتاب بر پایه راستینگی‌های تاریخی نیست. قهرمان این کتاب آغامحمدخان قاجار است و نویسنده کوشیده‌است که خونریزی‌ها و ددمنشی‌هایی را که او و پیروان و یارانش انجام داده بودند را توجیه کند.

 

جهت دریافت "فایل صوتی خواجه تاجدار" جلد اول و دوم با 50درصد تخفیف به قیمت فقط 30هزار تومان می توانید با ایمیل sanaaferdows@gmail.com تماس بگیرید تا برای شما ارسال گردد.


مبلغ واقعی 161,200 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 80,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1696

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کارت ولنتاین 13
  • کارت ولنتاین 12
  • کارت ولنتاین 11
  • کارت ولنتاین 10
  • کارت ولنتاین 9

papeliy.com

هدیه ما به شما طراحی یک کارت ویزیت شخصی زیبا ... با هر 25 هزار تومان خرید از سایت