تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

♥ طراحی کارت ویزیت رایگان !!!! هدیه ما به شما با هر 25 هزار تومان خرید از سایت ♥ ........................................................ ♥ دانلود محصولات کمیاب و کم‌نظیر در "پاپلی" با تخفیف‌های ویژه و نیز محصولات رایگان در ایام ویژه ! منتظر جشنواره‌های پاپلی باشید...

امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳


دسته بندی سایت


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 94146

کتاب «بیشعوری»


کتاب «بیشعوری»

کتاب «بیشعوری» اثر خاویر کرمنت، با ترجمه‌ی محمود فرجامی شما را با خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت یعنی «بیشعوری» آشنا می‌کند. این کتاب با زبانی طنزگونه به بررسی پدیده‌ی «بی‌شعوری» در دنیای امروز می‌پردازد. اگر یک راهنمای عملی ارزشمند برای شناخت و درمان این معضل بزرگ تاریخ بشریت و نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری می‌خواهید، در خواندن این کتاب درنگ نکنید.
نویسنده معتقد است بیشعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه‌هایی خودخواه، مردم‌آزار و با اعتمادبه‌نفسی کاذب. این افراد با منفعت‌طلبی‌های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می‌رسانند. بیشعوری یک بیماری است و بیشعور یک بیمار. خاویر کرمنت در این کتاب این موضوع را به‌خوبی مورد بحث قرار داده و با لحنی طنزگونه و ماجراهایی ساختگی، اما نزدیک به واقعیت زندگی‌، یک‌چیز را به ما گوشزد می‌کند، دنیا را بیماری مسری و خطرناک «بیشعوری» تهدید می‌کند و اگر الان به فکر چاره نباشیم، بیشعورها دنیا را نابود می‌کنند.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «بیشتر بیشعورها را می‌توان از روی رفتار تهاجمی و اخلاق قلدرمآبانه‌شان شناخت. اگر با گردن‌کلفتی و ترساندن دیگران نتوانند کارشان را به انجام رسانند، حقه سوار می‌کنند یا قانون و مقررات را طوری انگولک می‌کنند تا نتیجه‌اش به نفع‌شان شود. مثل تمام اعتیادها، مساله‌ی انکار در بی‌شعوری هم مساله‌ی مهمی است. آن‌ها قبول نمی‌کنند که باید مسئولیت‌پذیر باشند و یا دست‌کم زیر حرفشان نزنند و حاضر به پذیرش اشکال و اشتباه در کارشان باشند.
بیشعوها کسانی‌اند که فکر می‌کنند قانون در رابطه با آن‌ها تعریف و معین می‌شود و آن‌ها تافته‌های جدابافته‌ای‌اند که حق انجام هر کاری را که اراده کنند، دارند. بیشعوری مرض وقاحت و سوء استفاده از دیگران است. مشکل درمان بیشعوری آن است که آدم بیشعور معمولا قبول نمی‌کند، بیشعور است. اگر هم عاقبت قبول کند، باز هم تمایل دارد تقصیر آن را به گردن دیگران بیندازد.»
کتاب «بیشعوری» نوشته خاویر کرمنت با ترجمه محمود فرجامی و به همراه «قلم بیشعوری» از سوی انتشارات تیسا منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


مبلغ واقعی 40,571 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 28,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 2459

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • کارت ولنتاین 13
  • کارت ولنتاین 12
  • کارت ولنتاین 11
  • کارت ولنتاین 10
  • کارت ولنتاین 9

papeliy.com

هدیه ما به شما طراحی یک کارت ویزیت شخصی زیبا ... با هر 25 هزار تومان خرید از سایت